گزارش دادگاه و توسعه حمایت حقوقی

آری کاپلان اخیراً با گرگ هونگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Steno، شرکتی که خدمات پشتیبانی حقوقی و گزارش دادگاه ارائه می دهد، صحبت کرد.

آنها در مورد روندهای صنعتی که نیاز به گزارش دادگاه و حمایت از دعاوی، ایجاد مزیت رقابتی در بازار فعلی و تکامل بازار حمایت قانونی را ایجاد می کند، بحث کردند.

آری کاپلان: درباره سابقه خود و نحوه بزرگ شدن استنو برای ما بگویید.

گرگ هونگ: من در بسیاری از بازارهای دو طرفه شرکت کرده ام. پس از فارغ‌التحصیلی از مدرسه، سهام را در صندوق‌های تامینی معامله کردم و قبل از اینکه متوجه شدم ترجیح می‌دهم کسب‌وکار بسازم تا ارزش‌گذاری آن‌ها، مسیر مالی را بسیار پایین رفتم. از آنجا، من در فناوری تبلیغات کار کردم و یک شرکت فناوری رستوران را اداره کردم که مستقیماً با OpenTable رقابت می کرد. من در نهایت آن کسب و کار را به Resy و American Express فروختم. ما در آن فروش دعوی قضایی داشتیم و با موفقیت به نمایندگی از بنیانگذار استنو، دیلان روجا، شرکت کردیم. ما آن پرونده را با قضاوت اجمالی بردیم، اما شهادت من گرفته شد، بنابراین من و او دوستان خوبی شدیم. او سپس پیشنهاد راه‌اندازی یک کسب‌وکار گزارش‌دهی پزشکی قانونی را با من و یکی از بنیان‌گذاران سوم، دان اندرسون، که اکنون مدیر ارشد فناوری ما است، داد، زمانی که فرصتی را دیدیم که فناوری منحصربه‌فردی را به مدل آژانس قدیمی اضافه کنیم و آن را بیشتر شبیه به یک بازار بسازیم.

آری کاپلان: چه روندهایی را در صنعت حقوقی می بینید که نیاز به گزارش دادگاه و خدمات دادرسی را افزایش می دهد؟

Greg Hong headshot_600px
گرگ هونگ یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Steno است که خدمات پشتیبانی حقوقی و گزارش دادگاه را ارائه می دهد.

گرگ هونگ: حجم دعاوی حقوقی همچنان سال به سال افزایش می یابد، اما صنعت گزارش دادگاه به بازاری برای خدمات کالایی تبدیل شده است و رقبای ما از کتاب بازی قدیمی استفاده می کنند. ما بر نیازهای مشتریان خود تمرکز می کنیم و از بازخورد آنها برای طراحی فناوری و گزینه های مالی استفاده می کنیم که به طور مستقیم تجربه و گردش کار آنها را بهبود می بخشد. برای شرکت های حقوقی، این بدان معناست که ما اصول اولیه را به خوبی انجام می دهیم. ما به طور متوسط ​​در عرض 10 دقیقه با پاسخ های عینی به مشتریان خود پاسخ می دهیم، در حالی که دیگران ظرف چند ساعت یا چند روز پاسخ می دهند، و ما به ندرت پوشش مهم را از دست می دهیم. ما این ویژگی‌ها را با ویژگی‌های فن‌آوری منحصربه‌فرد، مانند Transcript Genius، پیشنهاد هوش مصنوعی جدید ما، یا Steno Connect for Zoom، برنامه Zoom خود، همراه می‌کنیم، بنابراین دریافت دقیق‌تر سپرده‌ها یا مصرف محتوای پس از سپرده‌گذاری که به صورت خصوصی به آنها تحویل داده می‌شود را برای وکلا آسان‌تر می‌کنیم. رونوشت ها با آنها

آری کاپلان: چه خدمات سنتی دعوا و دعاوی را به دادگاه ارائه می دهید، و چگونه می توانید این فعالیت ها را از نظر فنی برای متمایز کردن رویکرد Steno فعال کنید؟

گرگ هونگ: ما گزارش دادگاه، فیلمبرداری، مترجمان و منابع اتاق کنفرانس را ارائه می دهیم. ما همچنین شروع به ارائه کمک در زمینه خدمات فرآیند و تشکیل پرونده الکترونیکی کرده ایم. ما می خواهیم برای مشتریان خود به فروشگاهی یکپارچه تبدیل شویم. امروز گزارش های دادگاه در مورد اشتغال است. شرکت های حقوقی به دنبال ارائه دهنده خدمات هستند و این اغلب پایان معامله است. علاوه بر خدمات، ما یک فناوری و داشبورد منحصربه‌فرد ارائه می‌دهیم که به مشتریان ما امکان می‌دهد کل مخزن اسکریپت‌های Steno خود را جستجو کنند. ما همچنین با ارائه دهندگان مدیریت پرونده، مانند Clio و Litify، ادغام منحصر به فردی داریم.

آری کاپلان: با دانستن اینکه حتی شرکت‌های سنتی گزارش‌دهی دادگاه نیز شروع به ارائه خدمات گسترده‌تر کرده‌اند، چگونه می‌توانید از بازار جلوتر بمانید؟

گرگ هونگ: ما بهترین فناوری را از خارج از دنیای قانونی دریافت می کنیم و از آن در صنعت استفاده می کنیم. از آنجایی که از سپرده‌گذاری‌های غیرحضوری که استانداردهای واقعی قبل از همه‌گیری بود به سپرده‌های از راه دور که پس از اواسط سال ۲۰۲۰ عادی شد، گذر کردیم، پیشنهادات سپرده از راه دور خود را برای پذیرش مشتریان خود ایجاد کردیم. ما همچنان به ارائه سریع ایده‌های جدید به بازار ادامه می‌دهیم زیرا یک تیم فنی داخلی داریم. در همان زمان، رقبای ما اغلب از ارائه دهندگان شخص ثالث برای ایجاد راه حل های فناوری خود یا استفاده از چیزی خارج از قفسه استفاده می کنند. ما همچنین ابزارهای خود را بسته بندی می کنیم تا وکلا بتوانند به راحتی آنها را مصرف کنند. یکی از بنیانگذاران من یک وکیل مجرب است که یک شرکت 11 وکیل را اداره می کند، بنابراین قبل از اینکه هر چیزی را منتشر کنیم، آن را در دفتر او آزمایش می کنیم تا بازخورد دریافت کنیم، نه اینکه فقط یک برچسب را بگذاریم و هزینه آن را دریافت کنیم. این راهی برای ایجاد رابطه بلندمدت با مشتریان نیست.

آری کاپلان: چقدر کاهش انسانی در یک مشکل معمولی رخ می دهد و چقدر فناوری در آن دخیل است؟

گرگ هونگ: ما فقط گزارشگران دادگاه انسانی را ارائه می دهیم، استاندارد طلایی عملی. تکنولوژی مکمل است. وقتی در مورد پیشنهادات هوش مصنوعی خود صحبت می کنیم، آنها به صورت پس از سپرده اعمال می شوند. یک شرکت از آژانس گزارش دادگاه انتظار دارد پس از واریز رونوشت را تحویل دهد، اما ما به خواننده اجازه می‌دهیم با دقت بیشتری با آن سند درگیر شود و از قدرت یک مدل زبان بزرگ برای بازجویی از آن سابقه استفاده کند. برای مثال، فناوری ما می‌تواند به یک وکیل کمک کند تا فوراً یک بیانیه را خلاصه کند و مواردی را که به مسئولیت اشاره می‌کنند، با استناد به شهادت پشتیبانی برجسته کند. یا اگر تمرین‌کننده‌ای شهادت خود را در Zoom می‌گیرد و نیاز به اشتراک‌گذاری اسناد دارد، برنامه اختصاصی ما این فرآیند را مانند انتقال یک فایل از روی میز اتاق کنفرانس یکپارچه می‌کند. ما سعی می کنیم تجربه رسوب در دنیای واقعی را حتی زمانی که مجازی است شبیه سازی کنیم.

آری کاپلان: چگونه می توانید موفقیت خود را در گزارش دادگاه در سایر حوزه های خدمات دعوی قضایی افزایش دهید؟

گرگ هونگ: ما نتایج NPS را در دهه 80 بالا می بینیم که نشان می دهد مشتریان ما عاشق کار با ما هستند. آنها اغلب نظرات مثبت ناخواسته ارائه می دهند. انجام کار عالی یک نقطه شروع آسان برای توسعه است. هنگامی که این ارتباط و ارتباط را ایجاد کردید، مشتریان در مورد پرونده الکترونیکی یا خدمات انتساب فرآیند به شما اعتماد خواهند کرد. آنها به ما این ضربه را زدند و ما فراتر از حد انتظار هستیم. اینگونه توانسته ایم رشد کنیم.

آری کاپلان: توسعه بازار حمایت حقوقی را چگونه می بینید؟

گرگ هونگ: طی چند سال آینده، همه این خدمات ارائه شده ادغام خواهد شد. شرکت‌های حقوقی درگیر در دعاوی امروزی از ارائه‌دهندگان خدمات مختلفی استفاده می‌کنند، از پشتیبانی سوابق پزشکی و تشکیل پرونده الکترونیکی گرفته تا خدمات پردازش و سپرده‌گذاری، که ممکن است مدیریت آن دشوار باشد. بسیاری از وکلا ترجیح می دهند این خدمات را با هم ترکیب کنند، به خصوص زمانی که ادغام های متفکرانه ای را در پلت فرم های مدیریت پرونده خود ارائه می دهند. اگر بتوان تمام رکوردهای آنها را به صورت جادویی در یک برنامه قرار داد، تجربه منسجم تری را ارائه می دهد. افزودن فناوری‌های منحصر به فرد و بهترین در کلاس، پشتیبانی حقوقی را نیز متحول می‌کند و به تیم‌های حقوقی اجازه می‌دهد تا پرونده‌های خود را با کارآمدتر و متفکرانه‌تر رسیدگی کنند.


به مصاحبه کامل در Reinventing Professionals گوش دهید.

آری کاپلان به طور منظم با رهبران صنعت حقوقی و در جامعه خدمات حرفه ای گسترده تر مصاحبه می کند تا دیدگاه ها را به اشتراک بگذارد، تغییرات تحول آفرین را برجسته کند و فناوری جدید را در وبلاگ و iTunes خود معرفی کند.


این ستون منعکس کننده نظرات نویسنده است و نه لزوماً دیدگاه های مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.

منبع: https://www.abajournal.com/columns/article/court-reporting-and-the-evolution-of-legal-support/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds

تحریریه وکیل تیغ نورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *